EuroCottage verhuurt vakantiehuizen zoals een hotel

Vakantiehuisaanbieder biedt als eerste in Nederland een complete selectie aan van vakantiewoningen zonder vaste aankomst- en vertrek datum

05 AUGUSTUS 2014, LEUSDEN, NEDERLAND
Nooit meer last van frustratie over vaststaande aankomst- en vertrekdata! Vakantiegangers die boeken via EuroCottage bepalen vanaf deze week zelf wanneer ze in een vakantiehuis aankomen en vertrekken. EuroCottage biedt vanaf heden een compleet flexibel aanbod van meer dan 44.490 vakantiewoningen van diverse particuliere verhuurders en touroperators aan in Europa.

“De trend is dat de consument later wil boeken, maar ook zelf wil bepalen wanneer hij weg wil en voor hoe lang. De vaste wisseldag die veel verhuurders hanteren is eigenlijk niet meer van deze tijd", aldus EuroCottage-oprichter Martijn Verhoeven. "Daarnaast geeft de flexibele verhuur de consument de mogelijkheid om eerst een vliegticket te boeken en daarna de accommodatie perfect op de vlucht te laten aansluiten.”

Verhoeven verwacht dat de flexibiliteit van zijn organisatie en de meewerkende verhuurders bij zal dragen aan meer boekingen. “In de hotelwereld is dit de reguliere gang van zaken. Even snel een nachtje weg in een vakantiehuis is nu ook mogelijk.”

Voor EuroCottage was het een technische uitdaging om een compleet overzicht te tonen. "Per dag synchroniseren we met onze eigen technologie ongeveer 102 miljoen actuele beschikbaarheden, we zijn ook de eerste Nederlandse vakantiehuis aanbieder die dit complete overzicht aanbiedt."

EuroCottage werkt voor het overzicht samen met touroperators BelVilla, Interhome, Novasol, Dansommer, Wolters TUI en duizenden particuliere vakantiehuizen.

EuroCottage, aanbieder van vakantiehuizen sinds 1999, biedt meer dan 67.000 vakantiehuizen aan in Europa. Via onze touroperator partners en grote verscheidenheid aan directe afspraken met huiseigenaren kunnen wij een gevarieerd aanbod bieden.

"De trend is dat de consument later wil boeken, maar ook zelf wil bepalen wanneer hij weg wil en voor hoe lang. De vaste wisseldag die veel verhuurders hanteren is eigenlijk niet meer van deze tijd." Martijn Verhoeven, oprichter EuroCottage
"Flexibele verhuur geeft de consument de mogelijkheid om eerst een vliegticket te boeken en daarna de accommodatie perfect op de vlucht te laten aansluiten." Martijn Verhoeven, oprichter EuroCottage
"In de hotelwereld is dit de reguliere gang van zaken. Even snel een nachtje weg in een vakantiehuis wordt zo een stuk realistischer." Martijn Verhoeven, oprichter EuroCottage
"Per dag synchroniseren we met onze eigen technologie ongeveer 102 miljoen actuele beschikbaarheden, we zijn ook de eerste Nederlandse vakantiehuis aanbieder die dit complete overzicht aanbiedt." Martijn Verhoeven, oprichter EuroCottage