EuroCottage stunt met eerste 1 april grap Paleis Soestdijk

Vorstelijk overnachten blijft een droom

27 MAART 2013, LEUSDEN
Diverse media zijn woensdagmiddag in de eerste 1 april grap van het jaar getrapt. RTL Editie NL gaf aandacht aan het onderwerp en ondermeer op de website van de Telegraaf en de website van RTV Utrecht was te lezen dat er vanaf juni overnacht kan worden in de voormalige koninklijke residentie Paleis Soestdijk. De prijzen zouden op 2de paasdag, oftewel 1 april 2013 bekend worden gemaakt.

Diverse media zijn woensdagmiddag in de eerste 1 april grap van het jaar getrapt. RTL Editie NL gaf aandacht aan het onderwerp en ondermeer op de website van de Telegraaf en de website van RTV Utrecht was te lezen dat er vanaf juni overnacht kan worden in de voormalige koninklijke residentie  Paleis Soestdijk. De prijzen zouden op 2de paasdag, oftewel 1 april 2013 bekend worden gemaakt.

Woordvoerder EuroCottage: “Wij vinden het al een aantal jaren jammer dat zo’n historisch gebouw geen echte functie heeft. Hopelijk wordt er door onze grap binnen enige termijn een besluit genomen over de toekomstige functie van het paleis. De telefoon stond vanmiddag roodgloeiend maar wij houden als dynamisch bedrijf wel van een goede grap. We zijn dan ook blij dat de medewerkers van Paleis Soestdijk met ons mee konden lachen.”

EuroCottage.com verhuurt meer dan 63.000 vakantiewoningen in Europa.

"Wij vinden het al een aantal jaren jammer dat zo’n historisch gebouw geen echte functie heeft. Hopelijk wordt er door onze grap binnen enige termijn een besluit genomen over de toekomstige functie van het paleis. De telefoon stond vanmiddag roodgloeiend maar wij houden als dynamisch bedrijf wel van een goede grap. We zijn dan ook blij dat de medewerkers van Paleis Soestdijk met ons mee konden lachen." Woordvoerder EuroCottage