Overnacht vanaf half juni als een vorst op Paleis Soestdijk

Exclusieve overnachtingen in 7 luxe appartementen

27 MAART 2013, LEUSDEN, NEDERLAND
Altijd al koninklijk willen overnachten? Dit kan vanaf half juni op Paleis Soestdijk. Het paleis opent dan haar deuren voor overnachtingen in één van de mooiste vleugels van de voormalige koninklijke residentie. Potentiële huurders hebben de keuze uit midweek- of weekendarragementen. In totaal zullen er 7 appartementen worden aangeboden. De speciale overnachtingen zijn vanaf half juni beschikbaar, maar vanaf tweede paasdag al vanaf 395 euro exclusief via het Leusdense bedrijf EuroCottage.

“De verhuur van deze accommodaties is een logisch gevolg op de arrangementen en conferentie activiteiten die Soestdijk nu al organiseert”, aldus Marie Nobèl, woordvoerster van Stichting Verhuur Paleis Soestdijk. “Ook wordt het paleis aangeboden als trouwlocatie. Met de verhuur kunnen we enerzijds een gedeelte van het onderhoud van Paleis Soestdijk bekostigen, anderzijds krijgt een gedeelte van het paleis dat sinds 1971 in bezit is van de Nederlandse Staat weer een functie.”

In totaal zullen er 7 appartementen worden aangeboden. Deze appartementen zijn geschikt voor 4 personen en beschikken over alle luxe die de gast mag verwachten van een paleis, zonder het historisch karakter aan te tasten. Zo heeft de gast de beschikking over een appartement van 90 m2 met uitzicht op het park en zijn de woonkamer, 2 slaapkamers, plus een keuken en badkamer voorzien van alle luxe. Gasten kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de bestaande High Tea arrangementen.

De speciale overnachtingen zijn vanaf half juni beschikbaar, maar vanaf tweede paasdag al vanaf 395 euro exclusief via het Leusdense bedrijf EuroCottage.com, dat bekend staat om haar grote en unieke aanbod, te boeken.

Via EuroCottage.com worden sinds 1999 meer dan 63.000 vakantiewoningen in Europa verhuurd. Met de toevoeging van Paleis Soestdijk aan het aanbod is Janine de Jong, Marketing Communicatie Manager EuroCottage, dan ook zeer tevreden: “Paleis Soestdijk is een uniek en historisch gebouw voor Nederland en het is voor onze huurders een unieke belevenis om hier te mogen verblijven. Wij zijn er trots op om onze klanten deze ervaring te kunnen bieden.”

Nobèl geeft aan dat Stichting Verhuur Paleis Soestdijk zeer positief tegenover de samenwerking staat. “Dit geeft ons de mogelijkheid om ons tot half  juni te focussen op de kleine verbouwing die nodig is om de appartementen aan te bieden. Daarnaast is een goede service van belang. Onze partner EuroCottage.com focust zich in de tussentijd op de werving van de gasten.”

"De verhuur van deze accommodaties is een logisch gevolg op de arrangementen en conferentie activiteiten die Soestdijk nu al organiseert." Marie Nobèl, woordvoerster van Stichting Verhuur Paleis Soestdijk
"Ook wordt het paleis aangeboden als trouwlocatie. Met de verhuur kunnen we enerzijds een gedeelte van het onderhoud van Paleis Soestdijk bekostigen, anderzijds krijgt een gedeelte van het paleis dat sinds 1971 in bezit is van de Nederlandse Staat weer een functie." Marie Nobèl, woordvoerster van Stichting Verhuur Paleis Soestdijk
"Paleis Soestdijk is een uniek en historisch gebouw voor Nederland en het is voor onze huurders een unieke belevenis om hier te mogen verblijven. Wij zijn trots om onze klanten deze ervaring te kunnen bieden." Janine de Jong, Marketing Communicatie Manager EuroCottage
"Dit geeft ons de mogelijkheid om ons tot half juni te focussen op de kleine verbouwing die nodig is om de appartementen aan te bieden. Daarnaast is een goede service van belang. Onze partner EuroCottage.com focust zich in de tussentijd op de werving van de gasten." Marie Nobèl, woordvoerster van Stichting Verhuur Paleis Soestdijk