Allereerste online discounter voor vakantiehuisjes gelanceerd

Vakantiehuisje.nl gelanceerd met vakantiehuisjes met gemiddelde prijs van 195 eur per week.

15 SEPTEMBER 2015, LEUSDEN, NEDERLAND
Sinds vandaag is de allereerste online discounter met vakantiehuisjes gelanceerd. Vakantiehuisje.nl biedt online meer dan 44.000 vakantiehuisjes aan door heel Europa. Als online discounter biedt Vakantiehuisje.nl woningen aan vanaf 70 euro per week. Vakantiehuisje.nl werkt met diverse internationale touroperators en consumenten met vakantiehuisjes. Betrouwbaarheid van de aangeboden vakantiehuisjes en de website is het belangrijkste kenmerk van Vakantiehuisje.nl. Voor het gemak van de consument is de online discounter zo opgezet dat je eenvoudig via een smartphone, tablet of desktop een vakantiehuisje kan boeken. Vakantiehuisje.nl is actief in Nederland en in Vlaanderen via Vakantiehuisje.be.

Sinds vandaag is de allereerste online discounter met vakantiehuizen gelanceerd.

Vakantiehuisje.nl biedt online meer dan 44.000 vakantiehuisjes aan door heel Europa. Als online discounter biedt Vakantiehuisje.nl woningen aan vanaf 70 euro per week. De gemiddelde week prijs ligt op 195 euro per week en de duurste woning is 500 euro per week.

Vakantiehuisje.nl werkt met diverse internationale touroperators en consumenten met vakantiehuisjes. Betrouwbaarheid van de aangeboden vakantiehuisjes en de website is het belangrijkste kenmerk van Vakantiehuisje.nl. "De meeste vakantiehuisjes hebben een ANVR, SGR en Calamiteitenfonds keurmerk" aldus Martijn Verhoeven, oprichter Vakantiehuisje.nl. "Daarnaast is Vakantiehuisje.nl ook aangesloten bij Thuiswinkel.org en is de hele website beveiligd met een SSL certificaat die ook bij banken wordt gebruikt".

Voor het gemak van de consument is de online discounter zo opgezet dat je eenvoudig via een smartphone, tablet of desktop een vakantiehuisje kan boeken. "Bij de opzet hebben we rekening gehouden met het mobile-first principe, waardoor de website ontwikkelt is voor een smartphone en daarna verder opgezet is voor tablet en desktop" aldus Martijn Verhoeven. "47% van onze bezoekers zijn consumenten die mobiel de website bezoeken."

Verhoeven heeft de website gelanceerd omdat door de crisis veel consumenten in Nederland maar ook in Vlaanderen hun budget voor een vakantie hebben verlaagd of dat hun vakantie hebben uitgesteld.

Verhoeven die al actief is met vakantiehuizen via EuroCottage.com kwam als volgt op het idee. "Ik kwam erachter als je goed zoekt dat je toch in een heel leuk vakantiehuisje kan verblijven voor niet al te veel geld, deze vakantiehuisjes wilde ik onder brengen op 1 adres. Vakantiehuisje.nl is complementair aan EuroCottage.com omdat Vakantiehuisje.nl zich richt op budget vakantiehuisjes en EuroCottage.com op het meer luxere segment."

"De meeste vakantiehuisjes hebben een ANVR, SGR en Calamiteitenfonds keurmerk" Martijn Verhoeven
"Vakantiehuisje.nl ook aangesloten bij Thuiswinkel.org en is de hele website beveiligd met een SSL certificaat die ook bij banken wordt gebruikt" Martijn Verhoeven
"Bij de opzet hebben we rekening gehouden met het mobile-first principe, waardoor de website ontwikkelt is voor een smartphone en daarna verder opgezet is voor tablet en desktop" Martijn Verhoeven
"47% van onze bezoekers zijn consumenten die mobiel de website bezoeken." Martijn Verhoeven